Cumu risolve u prublema di spots bianchi in carta di copia autocopiante?

Carta di copia autocopiante hè divisu in carta superiore, carta media è carta inferiore. A carta di copia autocopiante hè largamente usata per a so cunvenzione, simplicità è pulizia. L'aspettu, l'effettu di resa di u culore, a prestazione di l'inchiostrazione è a forza di a superficia di a carta di copia autocopiante affettanu tutti l'effettu di l'usu di a carta di copia autocopiante. In più di u biancu uriginale è u biancu altu, l'apparizione di carta di copia autocopiante hà ancu culori cum'è giallu, blu, rossu è verde. Ancu s'è l'aspettu di carta di copia senza carbone culurita hè bella, hè faciule per causà alcuni prublemi di qualità, cum'è spots bianchi nantu à a carta.

 

carta copia autocopiante-2

 

U prublema di qualità spot biancu di carta copia autocopiante principarmenti in u latu CF di a carta. Ci sò parechji fatturi chì causanu spots bianchi nantu à u latu CF. In generale, ci sò i seguenti aspetti:

 

A qualità povira di dispersante porta à un effettu di dispersione di pigmentu poviru in pittura; quandu a quantità di dispersante hè chjuca, i particeddi di pigmentu chì ùn sò micca imballati da dispersante flocculate è precipitate per via di l'attrazione elettrica; quandu a quantità di dispersante hè troppu grande, u dispersante eccessivu Distrughjerà a doppia capa elettrica formata da u pigmentu, chì pruvucarà a distribuzione sbilanciata di carichi è risultatu in a precipitazione. Quandu u revestimentu hè appiicatu nantu à a macchina, i particeddi di pigmenti floculati ùn ponu micca esse rivestiti è causanu spots bianchi nantu à a carta. A quantità ottima di dispersante pò esse determinata per l'analisi sperimentale, è in generale a quantità di dispersante aghjuntu hè di circa 0,5% -2,5% di u pigmentu.

 

U valore di pH hà un effettu decisivu nantu à a dispersione (stabilità) dicarta autocopiante pigmenti. Quandu u pigmentu hè dispersu, l'alkali pò esse aghjuntu per aghjustà u pH per esse alkaline, preferibile trà 7,5 è 8,5.

 

I defoamers eliminanu e bolle d'aria in pittura. In ogni casu, u defoamer hè in generale una sustanza urganica chì hè difficiule di dissolve in acqua. L'usu eccessivu o u metudu d'aghjuntu impropriu farà chì u defoamer forma un "puntu di nuvola" nantu à a carta, chì pruvucarà u revestimentu CF per fallu applicà è formanu spots bianchi. Stu prublema pò esse risolta da diluting currettamente è spraying nantu à a superficia di a pintura cù bolle d'aria.

 

I rivestimenti CF anu assai bolle d'aria, è quandu u revestimentu hè appiicatu, e bolle sbuchjate nantu à a carta, causannu spots bianchi. Questu hè ancu u mutivu principale per quessacarta di copia autocopiante provoca a malatia di u paperu biancu. A suluzione hè di aghjunghje un inhibitore di scuma per impediscenu a generazione di bolle quandu u pigmentu hè spargugliatu, o aghjunghje un defoamer per eliminà e bolle chì sò digià accadutu.

 

Altri materiali ausiliari (in particulari materiali ausiliari organici) aghjuntu à i rivestimenti CF, s'è a qualità di lubricant ùn hè micca bè, vi causari dispersion poviru è bastone à a carta, risultatu in u fallimentu di rivestimenti CF à furmà spots bianchi. Cusì utilizate materiali ausiliarii chimichi di bona qualità quantu pussibule.

carta autocopiante


Tempu di Postu: Dec-05-2022